Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

TEDx Thessaloniki :The Game is Never Over

Καλησπέρα αναγνώστες και αναγνώστριες του blog μετά από περίπου ενός έτους απουσίας από τα δρώμενα της αγόρας λόγω υποχρέωσεων προς τρίτους αποφάσισα να επιστρέψω γέματος ενέργεια νέες ιδέες και αποφαστιστηκότητα για το επομένο βήμα της ζωής μου.

Mε αφόρμη της διεξαγωγής του TEDx στην Θεσσαλονίκη (http://www.tedxthessaloniki.com/)   για πέμπτη φορά τα τελευταία χρόνια θα γράψω ένα άρθρο σχετίκα με το θέμα.Μόλις είδα το trailer του φετινού θεμάτος και άκουσα τον τίτλο ''The Game is never Over'' το μυαλό μου έκανε επαννεκίνηση μέσα σε λίγα δευτευρόλεπτα,αρχές και αξίες καθώς και οχυρά ''απόψεις'' μπήκαν αυτόματα κάτω απο διαφορετική βάση.Στην αναζήτηση του θέματος και πάνω  στην προσπάθεια να το ερμηνεύσω σε βάθος  και να κατάλαβώ τι θέλει να πέι ο ποιητής διαπίστωσα ότι αυτή τη φόρα το παιχνίδι στο οποίο παίζουμε οι περισσότεροι απο εμάς έχει αρχή και τέλος μέσα στην αιωνιότητα.

Από αυτό το σημείο  και μετα απο αυτή την διαπίστωση αρχίζει μέσα στο μυαλό μου μιά λιστά από αναπάντητες ερωτήσεις  που δεν μπορούν να απαντηθούν μόνο με την βοήθεια της λογικής.Κατάρχην έννοιες όπως αρχή και τέλος,γάμος και διαζύγιο,ζωή και θάνατος.νίκη και ήττα και πολλες άλλες με τις οποίες έχουν γαλουχηθεί γενεές ολόκληρες γίνονται στάχτη και παρεμηνεύονται αν δεν μπούν στην σωστή βάση.

Το συμπέρασμα μου μέτα από την λίγη ενασχόληση μου  είχα με το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι ότι η Αιωνιότητα και το Άπειρο θα είναι το θεμέλιο που θα πρεπει να χρησιμοποιήσουμε  για να λάβουμε μέρος σε αυτό το παιχνίδι πίστευοντας  στο Δημιουργό αυτού του παιχνιδιού  καθώς και στούς κανόνες τους οποίους βάζει μέσα στην κοινώνια όπου λαμβάνει χώρα αυτό το παιχνίδι.

Για μένα το όνειρο μου για φέτος είναι να λάβω και εγω μέρος σε αυτό το παιχνίδι του TEDx Thessaloniki,ακόμα και αν βγώ ηττημένος θα μου μείνει η γεύση και η απόλαυση ότι συμμετειχα σαν παίκτης σε αυτό.Ας αρχίσουμε μαζι!!!